Несправність у двигуні не завжди автоматично означає, що потрібна дорога заміна двигуна. У разі виявлення найменших збоїв у роботі двигуна, своєчасне звернення на СТО часто може допомогти вирішити проблему швидше та за менші гроші.
Двигуни BMW не відрізняються від двигунів інших марок, коли йдеться про ознаки несправності. Багато проблем можна помітити на ранній стадії під час запуску двигуна і під час їзди. Зверніть особливу увагу на наступне:
Якщо ви помітили подібні проблеми у вашому BMW, ми рекомендуємо звернутися на станцію технічного обслуговування або проконсультуватися з фахівцем по телефону. Не можна ігнорувати пошкодження, оскільки воно неминуче збільшиться і може призвести до капітального ремонту двигуна.
Існує безліч можливих причин проблем із двигуном BMW. Ознайомимо вас із основними причинами появи деяких дефектів:
Є дефекти, для усунення яких необхідна заміна деяких запчастин. До них відносяться пошкодження колінчастого валу, заїдання поршня, поломка розподільчого валу або зношений шатунний підшипник. Щоб уникнути цього, ми рекомендуємо вам діяти швидко, коли з'являються знаки і помістити ваш BMW у досвідчені руки.
Двигуни BMW відомі своєю міцністю та тривалим терміном служби. Тим не менш, вони також мають хронічні проблеми, які відбуваються іноді. Одним із прикладів є ланцюг газорозподільного механізму. Це доводить наявність проблем у двигунах багатьох марок: як тільки вона пошкоджена, це призводить до дефекту двигуна швидше, ніж очікувалося. У випадку з BMW це переважно стосується дизельного двигуна N47, встановленого на багатьох моделях. Проблема добре відома, але тільки в 2014 році як заміна була встановлена B47. В авто серії 1, 3 та 5 встановлюються двигуни об'ємом 1,6 та 2,0 літра.
Вкладиші підшипників багатьох моделей BMW досить схильні до зношування. При високих оборотах двигуна тут багато тертя, що призводить до пошкоджень. Цей дефект особливо помітний у популярній у власників автомобілів BMW серії M.