Основна ознака несправності - стукіт з правого боку автомобіля при проходженні через вибоїни. Найчастіше проблема стосується BMW 3 серії F30, BMW 1 серії F20, BMW X3 F25 та BMW 4 серії F32.
Причина полягає в надмірному переміщенні внутрішніх компонентів зубчастої передачі, що вимагає заміни або ремонту існуючої рульової рейки.
На відміну від більшості кермових рейок, ці кермові рейки мають внутрішній блок керування зі спеціальним VIN-кодом транспортного засобу та вбудованими в блок керування характеристиками руху транспортного засобу. Це означає, що або абсолютно нова стійка рульового управління BMW повинна бути оснащена VIN-кодом, запрограмованими в блоці управління основним дилером BMW, або фактична стійка рульового управління з автомобіля повинна бути відремонтована зі збереженням VIN-коду та характеристик водіння, що усуває необхідність у програмуванні.
СТО «МБ Сервіс» пропонує послуги з ремонту механічних компонентів цих кермових рейок, що усуває "зчеплення"/стук. Електричні компоненти кермової рейки не чіпаються, тому ця послуга не допоможе, якщо в системі кермового управління є коди несправностей або попереджувальні вогні на панелі приладів.
Рульові рейки важкі з крихкими пластмасовими електричними роз'ємами, і у разі їх пошкодження рульова рейка перестає бути придатною до експлуатації.
У зв'язку з критичним для безпеки характером кермового керування, стійки кермового керування безпосередньо поставляються лише у спеціалізовані автосервіси, тому цю послугу надають не всі.